plugg= nej tack

Stressen kliar i kroppen på mig, men jag har mig själv att skylla! proven tar kål på mig, och att vilja ha ett högre betyg än G gör inte situationen bättre! jag är ingen pluggperson å jag hatar att plugga. jag skjuter upp de hela tiden, och tillslut har jag bara en dag på mig. även fast jag vet om de så blir aldrig pluggandet av, utan jag gör saker istället som jag inte borde göra. som tillexempel att sitta vid datorn, kolla film, bråka med sin idiot till pojkvän. saker runt omkring gör så jag inte kan fokusera på de jag egentligen ska.

Idag har har träning vid 2-tiden, jag längtar till de, men det känns som om att plugget egentligen ska gå före. men jag får plugga efter träningen, man kommer på andra tankar och då kanske det är lättare att plugga. vad vet jag? nu ska jag äta frukost, vänta på ett samtal från viktor (Även fast vi inte kommer säga nå speciellt till varandra) och sen ska jag hoppa i träningskläderna! det sistnämnta är de bästa på hela dan! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0