såhär idiotisk är min pojkvän ibland.... ganska ofta

jaghar ni inte kommit längre?

viktor - hela natten på oss

jag - kul.. så jag ska ställa in mig på att du inte kommer eller?

viktor - kom ju på att matchen är ju imorn

Jag - jaha?

viktor - jaa måste ju hinna hem emellan osv, orkar inte stressa

jag - när börjar matchen då?

viktor - 16:00

Jag - då behöver du ju inte stressa?    dålig bortförklaring, men skitsamma..

viktor - joo måste ju hinna hem, duscha osv, sen dra å möta mange.      måste ju va inne i solna typ 1
½-2 timmar minst

jag - ja, men om du är hemma vid 11 så lovar jag att du hinner duscha å åka till mange... varför då? för att du ska kröka innan eller?

Viktor - aaa faktiskt

jag - ahap :S

viktor - (inget svar) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0