söndag

godmorgon! vaknade för en liten stund sen, ska nog lägga mig en liten stund till för jag är fortfarande jätte trött! gick å la mig vid halv 11 igår, jag kollade på reprisen från paradise hotel. å fan vad jackie är billig, helt sjukt.. om hon hade chansen skulle hon nog kunna ligga med alla killarna där inne :S aja, de är bara hon som skämmer ut sig ;)

idag är det söndag och jag har ingen aning om vad som kommer hända för min del.. ska äta frukost, å sen vänta på att min "kära" pojkvän hör av sig ^o) de kan ju ta ett tag till.. jag är ledig imorn vilket är skönt. då ska jag, ida å erica åka hem till ida å göra lite skoljobb. ska kolla på filmen "Juno" och baka bullar till lärarna så vi kan samla in lite pengar till studenten. hoppas de går bra med bakning!

vad ska ni hitta på en trist söndag som denna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0