söndag

nu är jag hemma från träningen, nyduschad och funderar på vad jag ska sätta på mig. träningen gick helt okej faktiskt, de va kul att ha teknik och spela lite, för de blir lite enformigt om man bara har fys! kvällen kommer jag tillbringa i sängen med skolböcker! det är ju ändå en pluggdag idag. jag kommer förmodligen inte åka hem till viktor idag för vi tjaffsade igår om hur ofta man är hos varandra och vad man prioriterar, så ja gsa att han inte behövde fråga mig om jag skulle komma över till han idag. vilket han inte kommer göra heller. vi har träffats en gång den här veckan, de lär inte bli många fler den här veckan som kommer heller. tråkigt för han. men så blir det när man alltid tar någon för givet, och när man är lat och tror att jag tycker de är så himla kul å åka till han HELA tiden. jag kanske ska börja prioritera som  han, så får han se hur kul de egentligen är!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0