Torsdag

sitter i skolan och har ingenting att göra, har inte gjort någonting den senaste timmen å de suger typ hårt! har kunnat gått ner till centrum å slösat 14 kronor, något positivt iallafall..

fick tillbaka mitt observation arbete som jag gjorde på praktiken av nancy idag å jag fick MVG på de. GRATTIS TILL MIG! jag är glader! å på peters uppgifter fick jag VG+ duktig flicka!

efter skolan ska jag hem en snabbis, packa ner träningskläder i en påse, och sen ska jag möta kusin i farsta vid typ kvart över tre. vi ska gå runt å kolla efter lite julklappar, jag följer mest med som sällskap. sen ska jag till 22an i farsta strand och hälsa på Robin, han skulle bjuda på hamburgare! sen ska jag bege mig till skogås där jag ska ha två timmars fys! ser fram emot de "inte" haha de är så jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0