torsdag

Såhär roliga är dom på Farsta gymnasium igår. vi skulle ha brandövning och dom sätter igång en rökmaskin. första gången jag har varit med om de faktikst. inte för jag förstår varför.. eftersom de är ändå ingen som börjar krypa ner för trappen. och han som höll i rökmaskinen va ite dum, för han stog mitt i trappan så man höll ju på å gå in i han eftersom man inte såg så mycket på grund av röken.

    

Igår åkte jag iallafall hem till viktor och jag kollade lite på när han rensade lite i hans rum, och så somnade jag i typ 30 minuter på hans soffa, vilket va grymt skönt! vi kollade på kvalmatchen mellan djurgården och Assyriska. och de va så himla skönt att djurgån torska den matchen, jag vart helt jätte glad :D nu kanske man får ett derby i superettan ;) men de är ju inte klart än, de är ju en match kvar, men assyriska ligger bra till =)=)



Idag åkte jag förbi derby butiken i hötorget å köpte en aik t-shirt till Viktor som present eftersom han fyller år på lördag. jag valde mellan två tröjor.. sm-gulds tröjan eller en vanlig aik tröja, med ett aik märke i mitten och två lejon som står och håller i märket. jag tyckte den va snyggast så jag valde den. tog lite råd av han som jobbade i butiken också. fick inge klar svar av han, men han va lite till hjälp iallafall :D Jag tror jag köpte en storlek förstor, men då får han åka å byta.. de är så jävla svårt å köpa kläder till killar, eftersom dom inte har så mycke former, och då är inte kläderna sydda så. killkläder är typ fyrkantiga, så de är skitsvårt å mäta med ögonen. aja skitsamma, de är tanken som räknas ;) jag köpte även två ljus, han ville ha svart å gult, men de va ingen affär som jag va i som hade gula ljus, så de vart ett svart, å ett typ brunt. men de blir bra hoppas jag =)

Ikväll är det iallafall träning för min del, vilket betyder att jag inte hittar dit jag ska! förra gången fick jag sällskap av julia, men inte fan kommer jag ihåg hur man gick! skickade sms till Elina, å hon skulle höra av sig, får hoppas hon får vara min räddande ängel, annars får jag försöka hitta själv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0