ullared inatt :D

Blä vad jag är trött! skulle kunna somna nu, men de vill jag inte för jag ska till gekås/ullared inatt, och vill kunna sova lite i bilen, så jag får hålla mig vaken ett tag till ;)
Jag har så gått som blivit klar med mitt tal jag ska hålla på torsdag. de va ju uppgiften i svenska nationella, så jag hoppas det går bra! jag är jätte nervös verkligen för att de inte ska gå bra och att jag ska glömma hälften! ska ta med mig de och rättskunskapen till ullared så när jag är vaken så blir det plugg! fy vad jag hatar dehär!

snart är det mat och det blir köttbullar å mackaroner, inte min största favorit, men skit samma, får äta 4 köttbullar å se glad ut! ska hoppa in i en skön dusch sen.. eller kanske ett bad? de va länge sen.. nånting blir det iallafall =)

önska mig lycka till i shoppingen imorn ;)
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0