VG?

nu sitter jag här hemma och börjar bli hungrig. jag ska äta revbensspjäll med potatissallad, hoppas det smakar någorlunda bra! provet TROR jag gick helt okej för mig, men de får jag reda på nästa måndag. jag hoppas verkligen på ett vg för då har jag säkert vg i betyg. TJOHO!

har träning ikväll och jag längtar dit! försöker få skjuts av mattias men han har gått och dött å vill inte svara på de, så jag antar att han inte vill köra mig haha :D
imorn kommer jag ju ta ledig och de kommer bli såååå skönt.. kommer verkligen få en långhelg eftersom jag är ledig på måndag också =) ibland måste man få unna sig lite ledighet!

nej men nu håller min mage på å kurrar ihjäl sig så ska gå å kolla på äggklockan hur många minuter de är kvar.. ha en bra kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0