400 kronor fattigare :(

godmorgon!
va ju med mamma i centrum igår för hon skulle köpa skor. hon slog till stort å köpte ett par skor för 500, leggings för 80 å ett par benvärmare, vart typ förvånad :D själv fick jag med mig ett linne/tunika/klänning (vet inte vad kläderna heter haha) å en cordigan? elller vafan de heter! så jag vart 400 kronor fattigare. testade ett par plast/lack leggings också, men fan, de kändes som om man satte på sig korvskinn, och varje liten grop i benen syntes, nejtack tror jag hoppar de va å kör på vanliga leggings!

jag å viktor gick å hyrde film när jag hde kommit, jag tvingade på han filmen "flickvänner från förr" och den va faktiskt bra, tror han också tyckte de för han skrattade lite =P

Nu är jag hemma, skulle lämna mina saker å lite så, ska till praktiken om ca 15 minuter, hoppas dagen går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0