fix, och lite mer fix

prakiken gick bra idag, och dagen gick ganska fort vilket var skönt! nu har jag duschat, fönat håret och satt på mig strumpbyxor, så jag är halvklar iallafall. de jag ska göra mer är, platta håret, sminka mig, sätta på mig min nya tröja/tunika/klänning från gina, kan försöka ta en  "kvällens outfit" sen. lägger ut en om jag får en bra bild. vilket är om blixten i spegeln inte förstör, om jag inte ser aldeles för tjock ut. har märkt att de lätt kan bli så på kort! eller om mamma tar kortet helt konstigt, de brukar hon göra för hon inte är så bra på att fota!

snart är det fredag och det ska bli så skönt å bara slappa! mina önskeplaner är välll att jag å viktor ska på bio å se flickan som lekte med elden, och att vi ska baka bullar tillsammans. hoppas han håller de nu eftersom han sa i telefon i förrigår kväll

-klart vi ska baka bullar

när jag sa att vi förmodligen inte kommer göra de. men de ville han tydligen så de är bra! =) ska kolla fotbollen på lördag också, hoppas verkligen på vinst!

jag nös nyss. PROSIT till mig själv.... tack så mycke!

nej men nu har jag inte så mycke mer att skriva om. ha en bra kväll /Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0