förkyld :(

Gud vilken jobbig natt och morgonjag har haft! har blivit förkyld och snoret ska ju alltid vara värst när man sover av nån konstig anledning! jag vaknar upp när snoret börjar rinna, å eftersom jag är täppt i näsan också så  måste jag ta mig de besväret att gå upp å försöka snyta mig.. va tvungen att byta sida när jag kände att de började rinna lite.. jävla SKITUNGAR som hostar på mig haha :D  

Igår gick jag över till emelie, vi gick ner till ica å köpte lite godis å skit,,, något jag måste sluta med, men de ko mmer nog aldrig hända, för så har jag sagt många gånger! vi kollade lite på idol, och när filmen började som vi skulle se, so mnade jag efter typ 40 minuter. jag va skit trött! så jag gick hem å sov när klockan va lite innan 12, haha stackars emelie :D

Idag ska jag nog vara med min älski pälski, vi ska ju baka bullar å sen ikväll blir det att kolla fotbollsmatchen som börjar klockan 8 MYS!

På har jag egentligen match, eller har varken tackat jag eller nej, men jag tror jag ska stå över den :( vill inte spela när jag är förkyld, de är onödigt att bli mer sjuk. får se hur jag känner mig på dan idag. om ingen annan kan stå ställer jag självklart upp, men de är bättre om nån som är frisk kan stå!

nu ska jag gå å göra lite frukost, får se om jag orkara ställa mig å göra mannagrynsgröt, eller om de blir rostade mackor med Oboy! ha de bra /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0