FREDAG =)

hallojsan. åkte hem till viktor igår vid 4 tiden så va där runt 5. vi gjorde ABSOLUT INGENTING! vi gick å la oss i sängen vid 8 för han tyckte de va skönare å kolla på tv i sänge, jag hade hellre suttit uppe ett tag till, menmen, man kan inte alltid få som man vill! idag har de varit ganska lugnt på praktiken (hittils) för vi har bara 13 barn av 19, och det blir en ganska stor skillnad på ljudnivån kan jag tala om! jag har rast nu och istället för 30 minuters rast fick jag 45 minuters rast så de va ju lite snällt =)

idag är det ju fredag, men jag har ingen aning om vad jag ska hitta på faktiskt. något förslag nån? de skulle vara skönt med en filmkväll i min sköna säng. men de skulle va kul om jag hittar nått att göra. förra helgen va ju grym, så jag hoppas den här helgen blir minst lika bra, men de kommer den nog inte =)

vad ska ni hitta på för skoj i helgen då? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0