fredag

Hejhopp, nu mår jag lite bättre. illamåendet jag hade imorse släppte lite innan lunch så de va skönt, men mår fortfarande lite konstigt :S jag har velat ge mitt nummer till den där "byggarberaren" för han verkade trevlig, och inget annat, men jag har inte riktigt vågat, plus att jag inte kan gå ifrån barnen  bara sådär när han är på framsidan.. sen när jag va ute sista halvtimmen av dagen på gården så kollade jag lite mot deras "håll" för å se om han kanske kom så jag kanske kunde smita iväg en minut. så såg jag han å jag skulle fråga om jag kunde gå å ge numret, men han smet iväg när jag skulle gå till han. hahahaha. men jag får väll försöka på måndag då. får se om jag ser han "om han jobbar då" och får se om jag vågar, de är nog där det brister lite att jag tycker det är så himla pinsamt.. men om han vågar så vågar jag haha..

Idag är de ju fredag och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. viktor skulle vara med gabbe typ så mina planer sprack, för jag trodde att vi skulle gå på bio idag, men nej han hade tänkt sig på söndag.. ´blä på han! får försöka ragga upp nån, som kanske vill leka med mig,.

hoppas eran fredag blir bra /Tina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0