fyra klagomål i ett

Idag var det sjukt jävla segt på praktiken, gjorde typ ingenting. kom dit halv 11, då är det samling innan lunch, sen ska barnen vila i 30 minuter typ så då sitter man bara å lyssnar på ett band, sen kvart i ett gick alla stora barnen till skolan å hade gympa, så jag å en personal till va kvar med 5 barn som i stort sätt skötte sig själva, sen gick jag 20 över 2. jag har varit så rastlös idag på praktiken så jag nästan har haft myror i brallan!


När jag va i skolan idag skulle jag spara mina arbeten i datorn som jag hade skickat genom hotmail, tror ni det gick eller? nej för min data är helt SÄMST, jag blir så jävla irriterad, får försöka skriva ut mina arbeten någon annan stans, jag blir så sur. varför kan man inte bara få en NORMAL dator som fungerar?

Det är sjukt kallt ute och man blåser typ iväg när de kommer en regäl vindpust.. glömmer man vantarna som jag gjorde idag är det inte kul, för händerna fryser till is!

Och det finns inget att äta heller. mjölken är slut å brödet va gammalt så de va bara att slänga så nu sitter jag å väntar på att mamma ska komma hem med mjölk å bröd så jag får i mig nått, håller på å dör av hunger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0