gårdagen =)

Det vart en lugn och skön kväll igår med roligt folk! Jag mötte upp markus i centralen vid halv 6, sen åkte vi å tim mot fridhemsplan där vi skulle bowla =) Jag spelade mot Jesper och Tim och jag trodde jag skulle förlora faktiskt eftersom killar brukar vara ganska bra på bowling, men jag vann med nästan 100 poäng så jag vart överlycklig haha! Efter bowlingen rörde vi oss mot hötorget, kungshallarna, där vi skulle käka. jag, Scotten och wille köpte mat från ett wok ställe typ, och alla tre va missnöjda, de va ganska smaklöst, så nästa gång blir det nått annat!

Min plan var att jag skulle åka hem efter maten men dom lurade i mig bio också, jag ville egentligen inte gå, för jag ville inte betala för en film jag inte ville se, (the surrogates?) men jag följde me för dom hade redan betalat biljetten så jag hänkade på iallafall, höll på å somna i slutet, slummrade faktiskt till några gånger..
Något jag hatar med biografer är att det är så jävla kallt i rummet, kan dom inte höja temperaturerna lite? jag fick ta jackan å ha över mig som täcke för jag inte skulle frysa ihjäl!
Efter bion åkte jag hem å sussade kudde!

Om ca en timme ska jag åka till skogås å ha frukost-samling, jag har redan ätit frukost, men en smörgås går väll ner? idag möter vi essinge, och att vinna är ett måste!
sen blir det hem till angelica som fyller 20 =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0