hoppas på en trevlig kväll =)

Ikväll blir det nog en trevlig kväll. snart ska jag åka mot fridhemsplan å möta upp markus. han fyller 20 idag så ska gratta han lite. vi (plus lite fler folk) ska bowla å sen gå till kungshallarna å käka lite. sen blir det lite partaj hos danny och patrik, men där lär jag inte stanna så länge eftersom jag har en viktig match imorn! måste  fan göra bra ifrån mig annars blir morgondagen förstörd! haha :D

Ingenting gick som de skulle idag när jag skulle fixa mig! när jag öppnar sminkväskan märkte jag att jag inte hade stängt locket helt på min "pulver" ögonskugga som glittrar så allting va glittrigt, och är de fortfarande för jag orkar itne göra en större rengöring av allt just nu! sen vart de för mycke ögonskugga när jag skulle lägga på de så jag vart glittrig i hela ansiktet, så fick jag ta bort de! sen va de mascarans tur att göra sitt. andra draget med mascaran smetade jag de på ögonlocket.. TYPISKT! sen fick jag mascara i håret å aa jag blir bara irriterad helt enkelt! när man inte ska göra nått speciellt så blir sminket bra, men när man ska iväg, nej men då ska allt krångla, inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0