köpa ny eller inte :S:D

Har varit på en promenad med Malin. vi snackade lite skit, mest om killar och det är verkligen SKIT! de är fan riktigt kallt ute nu. jag hade min vinterjacka, halsduk och vantar, och jag frös ändå, helt sjukt! hur fan ska man klara vintern när man fryser ihjäl redan nu?

jag är dum i huvet! jag har haft min telefon nu i ett år nu, och har sagt till mig själv att jag ska inte ha nån ny telefon, den duger den jag har, och den ser ut som ny nästan, men ändå så blir man så jävla sugen på att köpa en ny bara för man har kollat på telefoner i affärn. jag va inne på media mark´t igår med viktor  och fick syn på Samsung S5230, jag vill bara ha den! fast innerst inne vet jag att jag inte behöver någon ny telefon., HJÄLP MIG, vad ska jag göra? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0