Måndag morgon

Hej igen då! min helg har varit lugn och skön, har egentligen inte gjort så mycke..  i fredags va jag ju hos emelie å somnade vid 11 tiden.. i lördags åkte jag hem till Viktor vid typ halv 5. mötte upp han å vladde å sen gick vi hem till viktor å väntade in fotbollsmatchen. mer hände inte, Sverige torskade ju så de vart lite sura miner!
i söndags va jag å viktor på bio å såg flickan som lekte med elden, den va väll helt okej, men män som hatar kvinnor va mycke bättre.. vi tog en bio som började klockan 3 vilket va grymt skönt för då hade man kvällen på sig att slappa!

Nu sitter jag i skolan och har rättskunskap, ganska tråkigt just nu faktiskt, och jag är nyfiken på vad jag fick på mitt prov jag skrev för 2 veckor sen, kanske är därför jag inte kan koncentrera mig så bra? =P haha
är grymt hungrig och vi fick 20 minuters rast om vi ville gå ner å handla nått, men lilla jag har ju inga pengar på mig, utan bara på kortet, så jag får vänta tills matsalen öppnar, jag längtar ganska mycke tills de ögonblicket :D

Sen ikväll ska jag hem till syrran (hon hyr brorsans lägenhet) och käka mat, fiskpinnar, potatis å spenat, MUMS! jag missar ju matchen ikväll i victoriacup för jag är lite sjuk, är förkyld fortfarande. jag som trodde att de bara var en liten förkylning som skulle sitta i en dag eller två, men icke, jag snorar mer än vad jag gjorde i fredags, BLÄ! men de  kommer fler matcher!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0