måndag

Nu är jag hemma igen efter en halv dags arbete! ska "snart" åka till viktor och gosa ner mig i hans soffa och hoppas på att det går nå kul på tvn, men de lär de ju inte göra!

Måste åka in till stan nån gång den här månaden för att köpa inomhus skor till fotbollen eftersom jag inte äger några sånna.. jag hatar å köpa inomhus skor för jag hittar nästan inga som är någorlunda snygga till ett någorlunda bra pris.. förra året hittade jag inga, för affärerna hade typ bara inomhus skor till herrar storlek 45 å de kunde ju inte lilla jag ha som typ har 39 i skor..

någon som har nå bra tips om nån affär som säljer inomhus skor för fotboll i storlek 39? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0