min dag =)

Tjolahopp tjolahej, imorse snöade det igen och de va ganska mycke i typ 2 minuter. inget fastnade på marken som tur var! barnen vart helt till sig å började prata om att göra snögubbar å grejer, haha sjukt kul! :D

Jag kanske har halft fixaat sommarjobb till nästa år, å kanske jobb på loven oxå. personalen har tydligen sagt bra saker om mig till bitr. chefen så jag frågade henne om de, och så fick jag skriva upp telefonnummer å sånt shit. :D
Snart ska jag packa ihop mina saker å åka till viktor, jag blir nog hemma imorn, lika bra de så min förkylning kan lägga sig ordentligt, jag har ju en körtel i halsen som spökar när jag äter, så en "knopp" eller "knöl" eller vad man ska kalla de för svullnar upp när jag äter, helt jätte konstigt å jag fattar inte varför. aja de blir väll bättre förmodligen, men ingen träning imorn för min del iallafall :(

hoppas ni har haft en bra dag /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0