Min fredag kortfattad

  • Åkte med Alex hem efter jobbet. vi va barnvakt åt hans syskon och kollade på film

  • Tog bussen mot gullmars 10 över 11, för att sen bege mig mot västertorp för att träffa viktor
  • Han är efterbliven på telefon och jag blir irriterad
  • Han å mange tvingar med mig till lokalkrogen för att viktors pappa vill säga hej och mange vill ta en öl
  • jag blir på dåligt humör för jag vill absolut inte dit, men blir typ tvungen. och då tycker mange jag är töntig
  • som plåster på såren välter mange sitt fulla ölglas och glaset välter naturligtvis mot mig så mina byxor vart ganska blöta....
  • jag går därifrån skit förbannad, viktor kommer efter å säger "men de va ju inte meningen" NEHE, MEN MINA BYXOR BLIR VÄLL INTE TORRARE FÖR DE!
  • vi går hem, jag går å lägger mig direkt å viktor kommer lite senare efter han suttit vid datorn.

när jag vaknade idag va jag fortfarande grinig.. så säger jag till viktor att jag måste låna hem ett par byxor (eftersom jag helst inte vill stinka öl). då säger han

- Men vart dina byxor så blöta

då vart jag också irriterad för de låter som om han inte vill låna ut ett par byxor. MEN HALLÅ, JAG FICK FAN ETT FULLT GLAS ÖL ÖVER MIG, KLART SOM FAN ATT DE KOM MYCKE ÖL PÅ MIG!

de slutade med att jag åkte hem med mina öliga jeans å min öliga jacka...

Nu ser de ut som om de blir en hemmakväll för mig vilket är skitirriterande...pågrund av "vissa" saker. alkohol är inblandat ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0