min söndag

Tjolahopp.. igår va de söndag å de betyder slappardag! jag träffade issa vid typ halv 1 eller nått? de va trevlans för de va ett ta sen vi sågs.. vi åkte till farsta strand å snacka skit, å issa åt en farsta strands macka =)
jag åkte sen till centrum å kolla runt lite. jag hittade värsta snygga skorna som jag hade beslutsångest över, men jag köpte dom inte för de va lite för hög klack. å då känns de som om mina hälsenor ska gå av. å mina fötter får för sig att börja knaka :(:(:( menmen, de är inget att göra åt. jag slapp ialalfall bli 800 kronor fattigare..

sen åkte jag hem till älskipälski och vi kollade bara film, åt pizza å chips. största tjockisarna =)

nej men nu måste jag springa till praktiken. Ha en bra måndag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0