Mitt..

öga gör ont! jag fick nått i ögat för typ en timme sen om inte mer och jag har fortfarande något i ögat.. jag satt å lekte med ett barn när jag fick jätte ont så jag knappt kunde kolla, jag fick tårar i ögat så nu har jag ingen mascara på ena ögat, men mascara på de andra.. snyggt! :D

praktiken idag gick bra, och dagen gick fort idag också vilken är skönt, nu är de bara tre praktikdagar kvar, sen är jag fri :D haha :D
Idag vet jag inte vad som händer, chansen är väll ganska stor att jag åker till viktor, men får se när jag pratar med han..
imorgon är det fredag också vilket är skönt.. ska försöka sova länge i helgen, och jag hoppas att jag lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0