sista dan imorn

Praktiken idag gick bra men de vart lite segt på eftermiddan! imorn är det ju sista dan, vilken kommer bli tråkigt men ändå skönt på samma gång..
när jag kom hem idag vid 3 tiden så började jag städa lite i rummet. men de vart fan inte finare för de. de är fortfarande stökigt, men nu är de syrrans saker som är kvar.. iallafall de mesta. men de är inte lätt att dela rum, när båda har några plagg för mycke, så de inte får plats i garderoben!  men nu är de iallafall lite bättre, och hoppas de blir bättre med tiden!

ikväll kommer jag förmodligen inte göra nånting, bara vara hemma å ta de lugnt =) ska kanske springa ner till centrum å köpa en liten  chokladask eller nått till dom jag har jobbat med, men får se hur de blir med den saken =P

ska ni hitta på en kväll som denna? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0