slappar söndag blev måndag

Min helg var helt bäst och jag är glad över att den vart så himla lyckad! igår åkte jag hem till viktor vid 2 tiden och när jag kommer hem till han är han helt död! han va skitbakis, och då vart jag lite irriterad på han. inte för han hade druckit, de handlade om en annan sak.. men de hängde ihop :D
Vi gjorde inte alls mycke, kolla bara på tv som vanligt, men de va mysigare igår för han hade tagit täcket till soffan, så jag satt så himla bekvämt .. tills viktor förstörde de!

Idag är de måndag och jag är trött och hungrig, kaffeterian i skolan är seg å hade inte fått mackorna, å jag orkade inte vänta... jag glömde min väska hos viktor också så jag måste typ till han idag.. eller måste å måste vet jag inte, men jag vill lukta lite gott å kanske sätta på lite mascara på ögonfransarna! jag tog den till hallen, men sen så glömde jag den iallafall., SMARTIS!

Efter skolan ska jag till praktiken och slutar klockan 3, de är skönt när jag börjar halv 12 för då går barnen in på vila i typ 30 minuter.. as slappt :D
Idag är de bajenmatch också å eftersom ÖRGYTE vann över HELSINGBORG med hela 3-0 så MÅSTE bajen vinna, annars är de KATASTROF! får helt enkelt hoppas på de bästa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0