snart är de onsdag

kom hem för ett ta sen från mötet, de tog lång tid men de va ganska bra saker som togs upp så de var de värt! fick sen skjuts hem också och de va ett plus, även fast personen tog värsta omvägen haha :D ska snart hoppa ner i sängen å kolla på tv en stund, eller kanske läsa lite.. får se vad jag väljer haha :D imorn är det praktik hela dan sen ska jag följa med mamma ner till centrum. hon ska kolla på ett par snygga stövlar som hon kan ha på torsdag då vi ska gå ut å käka med hela tjocka släkten. vem vet, jag kanske får med mig nå skor hem också ;)

de vart ett jävligt tråkigt å meningslöst inlägg, men de ä sånt som händer haha sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0