söndag :(

Godmorgon alla glada.. vaknade för typ 45 minuter sen, och jag vill nästan lägga mig i sängen å sova lite till! Idag skulle man ju ställa om klockan, vilket betyder att de kommer bli mörkade mycke snabbare på eftermiddagarna     :( roligt sen när man aldrig kommer se dagsljuset för att man går i skolan hela dagarna :O menmen, sånt e livet ;)

idag ska jag träffa issa en liten stund, vi kommer väll ta en fika på nått mysigt ställe.. de va ju ganksa länge sen vi sågs nu.. å de är inte okej! vi bor ju typ bara 15-20 minuter ifrån varandra, så de är inte okej! jag kommer sorgset nog missa derbyt :O men jag kan föreställa mig hur de kommer bli iallafall, så de kanske inte är nått å se iallafall! kommer förmodligen åka hem till viktor senare, om jag tolkade de rätt. aja, får se vad som händer och sker..
nu blir det att göra frukost.. ha en bra söndag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0