söndag

Tjolahopp. kvällen igår va jätte trevlig med roliga människor =) de vart ölspelet och sen sanning och konsekvens med spelkort, haha helt sjuka saker man skulle göra =P jag va hemma typ vid halv 3, då vart de att lägga sig i sängen och sussa kudde =P
har legat i sängen å tagit de lugnt å kollat på tv "hela" morgonen, jätte skönt faktiskt! har nyss ätit äggmackor och oboy så nu är jag mätt och min platta morgonmage vart till en tjockismage, jävla skit! aja, får se fram emot när jag går upp imorn och har en platt mage, de varar inte länge, men de är iallafall en liten stund jag kan tycka om den!

snart ska jag göra iordning mig och åka till viktor, får se vad som händer där. förmodligen inge speciellt, vi lär ligga i soffan å glo tv eller nån film! nej men nu sätter jag punkt här. ha en bra söndag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0