Tisdag

tjenixen! sitter hemma å ska snart röra mig mot praktiken, ska vara där till 20 över 2 sen ska jag till skolan å ha körkortsteori till 5!

Igår åkte jag hem till viktor. vi åt en romantisk middag som bestod av fiskpinnar och ris MUMS! de godaste till fiskpinnar är potatis (man ska mosa den med smör) och spenat, de är bäst! sen gosade vi ner oss i soffan och kollade på "tomten är far till alla barn".. filmen är ju bara för skön, och även fast man har sett den ett x antal gånger tycker man den är lika bra och lika rolig. nästa gång man ser den är väll på julafton!

Efter jag har varit i skolan ska jag hem å ta en VARM och skön dusch förhoppningsvis, och sen ska jag bege mig till skogås där jag ska på spelarmöte hela kvällen, trevlans! :D:D

Puss å kram, skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0