tjock å ful

Nu sitter jag här med min Co-Co choklad å får dåligt samvete, jag ska ju inte äta godis! det har blivit ALLDELES för mycket godis den senaste tiden och de märks när man kollar på min mage. nu har jag ätit upp chokladen och jag ska verkligen FÖRSÖKA avstå godis! då kanske man börjar droppa några kilo, kanske får en lite fastare mage iallafall!  usch vad jag inte tycker om min kropp just nu. men hur många är de som gör de egentligen?

Jag åkte aldrig till syrran, för hon skulle fixa sin telefon som inte fungerade som den skulle, och eftersom våran dator är segast i världen tog det lite tid, så jag hoppade de för de kändes lite onödigt att åka dit nu faktiskt.
Imorn är det tisdag och då är de egentligen träning, men jag tror inte att jag ska träna imorn, det beror på min förkylning, men jag får väll vara publik annars, iallafall en liten stund.. nej men nu så ska jag gå å dricka mjölk eller nått å sen hoppa i säng.

ha de bra /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0