tjoho =)

Idag var de ju min sista PRAKTIK dag.. dom va jätte söta å gav mig en present.. ett par örhängen, ett kort å ett MVG =) hihi jag är glader. =) men de är en personal borta på våran avdeldning så jag ska gå tillbaka dit imorn till fredag å vara VIKARIE.. så jag får några kronor extra nästa månad =) de hade varit grymt skönt att få sova ut några dagar, men sova kan man göra på helgen :P de e bara att tacka å ta emot när man får chanser att jobba för PENGAR!

jag åkte hem till brorsan vid 4 för han fyllde år.. hela 27 år :D jag köpte presentkort hos en frisör i farsta. altså fan vad priserna har gått upp för herrklippning. helt sjukt! för några år sen kostade de typ 200.. nu kostade de BILLIGASTE 270 kronor. :O aja de va bara att betala å se glad ut! så jag åt tårta å  kakor till middag idag, så nu vart jag tjock! hoppas de lägger sig tills imorn haha :D

nej men nu väntar sängen, så ska gå å lägga mig å försöka sova. är JÄTTE trött.
sov sött /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0