tudeluuu

Tjolahopp tjolahej..
matchen igår gick väll åt pipsvängen om man kollar på resultatet bara, men vi ska väll vara nöjda ändå, eller? vi förlorade med 9-0. de vart ialalfall inte tvåsiffrigt!

Idag var jag min handledare ich 3 barn på teater i gubbängen, de va skönt att komma bort från förskolan ett tag och fördriva tiden med annat. har väll inte så mycke å säga om dagen, den har typ varit som vanligt..
jag tänkte åka hemm till viktor om ett ta,, tänkte vila kroppen idag från träningen, de har varit ganska mycke nu med träningar och matcher så de ska bli sjönt å bara göra ingenting! imorn är det fredag också, och jag hoppas jag å viktor kommer iväg på bio, de är min plan iallafall, men den kan ju alltid ändras, iallafall om man frågar viktor.. jag vill verkligen se "flickan som lekte med elden" och varför vänta på att den kommer ut på dvd? kan likajärna gå å se den på bio! haha.
nej men nu är de slutskriver för idag =) ha en bra dag /Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0