underbar kväll med dom bästa =)

har inte skrivit på några dagar men de är för jag har varit hos viktor och har därför inte suttit vid datorn =) igår va de en grymt bra kväll... efter praktiken åkte jag till emelies praktik och fixade mitt hår, men lockarna försvann innan jag kom hem typ. jag fixade mig lite å gick över till emelie igen fö att locka om håret. de höll i 5 minuter, när vi kom till malin va de nästan helt borta igen.. FAN VAD TRÖTT JAG BLIR PÅ MITT HÅR hahaha! vid 6 tiden va jag å emelie hos malin, och vi 7 kom jessica, vi va 5 tjejer och vi åt tacos å hade de jätte trevligt, mycke tjejsnack vart de också ,.. TREVLANS! på kvällen gick jag å malin till jimmy,  men där va de inge drag för fem öre å malin va skit tråkig! haha, men jag tycker om dig ändå..

nu sk jag äta frulle med malin, ha de bäst =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0