27/9

Godmorgon! vaknade innan 9 idag och jag blir så irriterad över de. jag är ju inte direkt trött när jag vaknar så de går ju inte att somna om! vid kvart över 9 gick jag upp och då tog jag fram rättskunskapsboken, DET LUKTAR IG! jag har försökt å få in nått i huvudet. jag har bara lyckats fått in en grej i hela boken och det är offentlighetsprincipen. LYCKA TILL TINA! blä på dehär. ska äta lite frukost och sen ska jag fortsätta bläddra i boken!

Senare idag har jag match.. seriefinal och jag är sjukt nervös! är rädd att göra bort mig, men de får jag fan inte göra! ska verkligen göra mitt bästa! sen får vi se om de räcker till eller inte! Nu ringde äggklockan, så nu blir det äggmackor till frukost. ha en bra tråksöndag! /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0