9-1

Nu har jag kommit hem efter matchen mot älta.. vi vann med 9-1 å jag hade inte allt för mycket att göra, kanske fick jag några fräknar fler eftersom de va sol i hela första halvlek, solen lyser än! viktor kom hem till mig vid typ halv 2 har jag för mig, va jävligt trött så jag höll inte koll på klockan så värst bra.. de va mysigt att inte behöva sova ensam faktiskt, vaknade upp och fika mysa lite till. ibland får han nå mysfnatt, kan han inte ha de lite oftare?

Nu ska jag hoppa in i en dusch å fräscha lite, sen ska jag hoppa i nå kläder å försöka laga nå mat, mamam å dom är på nå thaiboxningsgrej å har inte lämnat nå pengar eller köpt nå mat som är lätt för mig att laga. de finns iof köttbullar, men de är jag inte sugen på. blir alltid spyfärdig efteråt fan! de märks att de är riktig husmanskost, man äter de när man inte orkar göra nått annat! fick med mig malin på inflyttningsfesten iallafall, de blir trevligt. tråk viktor vill ju inte följa me, han vill sitta hemma med gabbe istället å kolla hockey. mupphuvud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0