angry

Åkte ju hem till viktor igår och det vart inge mysa alls, jag vart arg på han.. mer arg än vad jag va innan, så jag gick direkt å la mig, å han spelade tv-spel med vladde. jag vaknade idag vid 9 tiden och va fortfarande irriterad, jag å viktor  har väll inte sagt allt för mycke till varandra idag, inte för han är sur på mig (vad jag vet) utan för att jag är dur på han. han kan inte bete sig hur han vill...
jag är kvar hos viktor men han är med sin appa nånstans, viktor skulle köpa lampor till hans bar tydligen så nu är jag ensam här med hans söta katter, men dom har gått å gömt sig nånstans, sover gör dom säkert...
idag har jag ingen aning om vad som händer.. förmodligen ingenting, lär väll bli en tråklördag som vanligt! nej men nu så ska jag sluta klaga. ha en bra dag /TIna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0