blä

Vaknade klockan 9 imorse, och jag blir arg varje gång jag vaknar tidigt när de är helg... jag å petta knatade ner till centrum vid tjugo i 10 för å köpa tårta å lite godis. tårtan kostade hela 160 kronor, så de va tur att  inte jag behövde betala haha. skit dyrt va de för en tårta med lite bär på. menmen, orkar man inte göra en egen tårta så får de väll kosta lite..

ikväll vet jag inte vad som händer, förmodligen ingenting, men får se vad som händer.. viktor ska träffa sin syrra idag å sen gabbe så han lär jag inte träffa iallafall. Jag är typ smågrinig hela tiden och jag börjar tröttna på de. jag vill ha nått att göra hela tiden men då blir det ju inte. jag fastar framför datorn å är rastlös hela tiden, de kan ju vara därför jag är på smådåligt humör hela tiden, ganska jobbigt faktiskt...

ÅH VAD JAG ÄR SUR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0