blött å lerigt

Träningen gick väll sådär. jag va inte så jätte taggad på träningen och de va kallt å man blir lätt stel när man inte är så himla aktiv. de började regna efter typ 30 minuter av träningen, å sen började de spöregna så dom bröt träningen och jag va hemma 30 minuter tidigare. SKÖNT eftersom jag hade en skitträning! i helgen har jag två matcher, på lördag och söndag så de blir inte mycke vila för mig inte, men de är väll bara positivt,men de skulle va skönt att få vila, som jag skrev förut... de är även 2 matcher nästa vecka  på typ tisdag och onsdag, och jag hoppas linda rycker upp sig å står nån match! har inte tid för vänner å pojken min just nu och de känns lite tråkigt. men de är bara den här månaden, sen är jag helt fri igen =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0