debattartikel, löpning, gymkort

Nu har jag skrivit klart en debattartikel i skolan, de va lite svårt faktiskt, men jag vart nöjd med min text och jag hoppas jag får VG mohaha., det jobbiga med att man skriver massa olika texter nu innan vi ska ha nationella prov är att man glömmer bort hur man ska skriva en vecka efter. jag tror inte att det kommer gå så jätte bra för mig på nationella i vinter, men jag får hoppas på de bästa! just nu tror jag att jag har vg i omdöme och det är ju ett plus, för då har jag iallafall lättare att få g även om jag itne skulle klara nationella så himla bra!

nu börjar jag bli hungrig för jag åt inte så mycke frukost, de vart en knäckebrö smörgås och ett glas oboy! får hoppas att pastasalladen är god i skolan idag! senare ikväll har jag träning, och jag är inte så jätte taggad inför den, men får hoppas de går bra ändå. vi kommer väll förmodligen löpa... de jag tycker bäst om.. "inte" hatar de verkligen, men de är ju nödvändigt,.

jag skulle vilja skaffa gymkort igen, men bara ett månadskort så man kan testa sig fram, och så vill jag skaffa ett med nån som det skulle vara kul att träna med så man får motivation till träningen , vill få bort lite fett på magen, iallafall få de på sin plats så de inte är så "löst" hellre lite fast fett en slapp fett haha. låter kanske lite äckligt, men så farligt är de faktiskt inte :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0