en seg fredag

Nu är jag trött som,. aa jag vet inte vad! jag åkte hem till wille i huddinge vid 6-tiden. han å markus satt å spela som vanligt å va sjukt osociala, första timmen låg jag bara i sängen å kolla på deras ryggar typ. men sen kollade vi lite på idol och dom vart liiite roligare.. De va tänkt så att jag skulle följa me till ninni där de va lite party, men jag hoppade de för jag va trött å hungrig,, och hon bodde långt från bussen. men wille va snäll så skjutsa hem mig..

Jag å viktor hade ett litet onldigt tjaffs förut. de va kanske fjantit av mig som halft startade de, men de va hans dumma kommentar som fick mig att bli irriterad.. mer behöver jag inte säga. men man märker iallafall att vi tjaffsade lite förut för nu e han fett torr på sms å så..

Sen är de en annan person som jag blir ganska irriterad på. från att kunna höra av sig iallafall en gång om dan, och gå på en promenad lite då å då, till att inte höra av sig, inte kunna träffas, knappt svara på msn. är de så för du har börjat träffa min tjejkompis? isånafall är de ganska fjantigt. de är inte första gången de händer att folk bara skiter i mig, jag är ganska van, men jag tycker inte jag borde vara de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0