fredag

Åkte hem till Viktor vid 4a tiden igår, orkade inte sitta hemma å tråka för å äta spagetti å köttfärssås med familjen. vi gjorde inte alls mycke, gabbe va också där så dom satt å nörda tv-spel. roligare vart de typ inte mer än att vi kollade på en film vi kollat på för några månader sen.

när jag skulle åka hem idag så skulle jag åka till slussen för å sen byta t-bana, men så vart de inte för de va en rökutveckling i t-centralen, så jag fick hoppa av i liljeholmen för att sen vänta på bussen i typ 10 minuter och sen svettas ihjäl i 30-40 minuter. nu väntar jag bara på att klockan ska bli tio i 2 så jag kan ta bussen till skogås. för att sen bege mit till västberga för att ha match.. för tillfället är vi bara 11 styckna. hoppas nån kan  hoppa in i sista sekund å spela! frågade Fia så får se hur de blir... hatar å spela utan avbytare! menmen, finns väll kanske inte så mycke att göra. förutom att vänta å se om nån dyker upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0