fredagkväll!

jag å malin kom nyss hem från en lite promenix, de va kallt ute som vanligt men de är lite småmysigt när det är  lite småkyligt, även fast man hellre vill ha sommar.. de  är party hemma hörde jag när jag gick förbi ballkongen. petta skrek BOB MARLEEEEEY som han brukar göra på fyllan, och bobmarley videon spelades i bakgrunden. de är så jävla pinsamt, men jag kan inte göra nått åt saken.. jag ska iallafall åka hem till en dryg viktor om ett litet ta. han va lite otrevlig i telefon, men jag vill inte sova hemma så jag åker till han ändå. jag försöker bara visa att jag vill sova å mysa med han, men jag får sämst svar tillbaka och det gör mig irriterad!

är du ¨så för att du är med dina vänner, eller har du gått tillbaka till den du va innan? ibland kan du vara söt å skriva att du vill vara med mig, men de börjar svalna tycker jag,, eller har jag fel`?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0