Fredagsmyyys

Igår va de torsdag och det betyder att jag har träning, jag va nöjd efter träningen faktiskt och de brukar jag inte vara.. de hönder väll nån gång ibland.. jag höll på att stuka halva handen.. eller typ tre fingrar, men jag klarade mig relativt bra ifrån en jobbig stukning, hade ont ett ta men de gick över "SKÖNT"

nu sitter jag iallafall i skolan och har människor i behov av stöd, är klar med de jag ska göra så har ingenting att göra.. har projektarbete sen också å de suger för varken erica eller ida är i skolan idag å de betyder att jag är ensam i min lilla grupp. och de kommer typ vara helt omöjligt för mig att göra nått för vi ska tydligen planera, men de är svårt när de bara är en person här! får se vad jag hittar på, kanske kan gå hem? haha nej men de lär jag inte få göra. har en lektion efter projektet också å de är samhällskunskap å man blir på så dåligt humör när man har henne, hon går verkligen hela klassen på nerverna.


Idag är det ju fredag och de betyder ledighet! idag kommer jag nog inte göra så mycke, ska prata med viktor sen å se vad han ska hitta på.. skulle ha match imorn men den är inställd, men de kanske blir match ändå, dom ska försöka flytta en annan match till samma tid.. jag kommer iallafall få spela på söndag, kanske kommmer få spela ute, (gud vad läskigt haha) men de kan vara bra för mig, med tanke på att jag inte är så jätte bra på fotspelet...

Nu har jag inte så mycke mer att skriva, så ha de bra /TIna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0