gör rätt nån gång!

Kom hem för ett ta sen från skolan/centrum. vi hade en lektion idag för dom hade gjort fel i schemat, eller så va de lärarna som sa fel till oss. vi skulle haft svenska idag SA svenskaläraren, men vi har svenska imorn istället, så istället för att börja 9 måste vi börja 10 över 8.. och egentligen så börjar människor i behöv av stöd klockan 9, men den kan vi ju inte ha nu för vi ska ha svenska. de är jätte rörigt dedär och jag tycker skolan ska lära sig att göra normala scheman!

gick iallafall ner till centrum efter första lekionen för jag skulle fördriva tiden lite, eftersom jag trodde vi skulle ha två til lektioner (men icke då) jag fick med mig en parfym, mascara och ett par mysbyxor =) jätte söta va dom, och sköna! :D kan kanske ta kort på dom nån dag =P

nu sitter jag bara å försöker fördriva tiden lite, ska ju typ till viktor sen men han slutar väll inte förens 4, så jag får sitta här å tråka några timmar till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0