hellre skolan!

Åkte hem till viktor igårkväll, han va inte så glad när jag kom dit vilket va lite tråkigt, men de är ändå mysigt å sova med han, han killade iallafall lite på armen haha :D

Praktiken idag va lika tråkig som förut, och dagarna går så jävla segt! fick äcklig mat också.. tomatsoppa med makaroner och till mellis fick vi pizza. hallå! vilken förskola serverar pizza till lunch? jag hade hellre velat ha smörgås eller nått,. menmen, ska inte klaga allt för mycke, ska tänka lite på barnen i afrika som inte ens får mellanmål!

Nu ska jag lägga mig å vila en stund sen så måste jag plugga rättskunskap för jag har prov på måndag å de är fan inte okej, hatar verkligen prov, å speciellt när man inte har några instuderingsfrågor, utan jag måste läsa 3 kapitel å försöka lära mig utifrån de. LYCKA TILL!

nått jag kan glädja mig åt är iallafall att jag fick VG på min debattartikel TJOHO är stolt! hoppas de går bra på resten vi ska göra också! nej men nu så måste jag lägga mig en stund i sängen så jag hinner vila,. Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0