idiot!

Självklart så fick jag inte byta skiten! första tjejen jag pratade med sa att hon kunde fixa de på nått sätt. fattade inte hur.. men hon tyckte att jag skulle ringa tillbaka till the phonehouse så dom kanske kunde bryta avtalet för de va bättre för mig, men gick de inte så skulle jag ringa tillbaka. å självklart så sa mongot att de inte gick å så sa hon typ att de va mitt fel när jag sa att han hade gett fel information om att de skulle bli billigare... jävla kärring, de har ju bara gått 1,5 månad av avtalet, de är väll inte hela världen! så jag ringde tillbaka till teletvå kundservice för att fixa så dom kunde ändra mitt till kompis. men nej då fick jag inte de för henne. å hon sa att den andra tjejen jag pratat med kanske inte kunde nått om att ändra abonemang. men vadfan, har hon sagt att hon kan ändra så ska hon fan göra de! Arg är jag. menmen, får fortsätta ha snackis även fast jag inte vill. så får jag ringa mindre å bara skicka sms, eftersom de blir så mycke dyrare... hoppas jag får jobb i vinter så jag inte behöver lida så mycke av de!

NÅN SOM VET NÅGOT EXTRA JOBB JAG KAN SÖKA? de skulle även va skönt å ha ett extra jobb inför studenten eftersom de inte blir någon billig historia.. aja slut surat för mig. jag får gilla läget helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0