idioti på hög nivå!

jag är så jävla irriterad på en viss person! du är inte kungen över klassen och du är inte bäst bara för du är med i elevrådet och studentgrejen. att du ens börjar skrika och bli uppkäftig visar bara att du inte är så mogen som du egentligen tror att du är. Ena sekunden säger du att klassen är helt efterbliven och att du skiter i studenten och att du inte ska hjälpa till. sen när du får en kommentar om att du då inte behöver åka me flaket så får du damp och säger "vem tror du att du är?, jag pratar inte ens med dig" de va inte till mig han sa så men jag vart jävligt förbannad ändå. Vem fan tror du att du själv är? ÅÅHH VAD JAG ÄR FÖRBANNAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0