jag är så lurad!

ÅÅÅHh va trött jag blir. jag märker bara fler å fler saker han har kryssat i som jag inte ska ha. han sa att han gjorde så jag fick gratis tv å musik i mobilen i en månad. ja visst sa jag eftersom de va gratis. innan träningen märkte jag att efter den gratismånaden kostade de pengar. ca 90 kronor sammanlagt, något som jag inte hade en aning om,. jag trodde att jag bara skulle ha de i en månad, eftersom de va de som han sa. FITTLUDER vad jag hatar dig! å de är en månads uppsägningstid på skiten. så jag måste betala för de den här månaden och nästa. SKA NI GÖRA MIG FATTIG? får hoppas räkningen blir billigare när jag slipper betala för den där skiten! men de får jag inte reda på förens om två månader ungefär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0