lördag

jag kom hem från viktor för ungefär 1 timme å 30 minuter sen, så nu sitter jag här å har ingenting att göra.. åt nyss och det vart tacos idag, något som är skit gott, men man har ätit de så himla mycke så man uppskattar de inte lika mycke längre, men de går absolut att äta!

ikväll vet jag inte vad som händer. jag tror de kommer bli en hemmakväll, men de kanske också bli en "fest" kväll. om de blir de så blir det iallafall nyktert för mig.. som vanligt (oftast) haha, har match imorn så de är lika bra =) ska dricka med viktor nån dag. han betalar. han vill se mig full av nån anledning så jag ska försöka bli lite full iallafall, så han slipper hålla på :D så länge de blir en rolig kväll så är de skit samma, men jag kommer inte sitta vid ett bord å dricka bara för att han vill se mig full, utan fest ska de va isånnafall! :D jag ställer höga krav ;) haha. han låter som värsta djävulen, men de är han faktiskt inte. innerst inne :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0