lördag

Nu har några från släkten vart här och fikat.. ätit tårta kakor och godis. jag vart en kortlek och lite pengar rikare och de säger man ju inte nej till. jag hoppas vekligen jag inte blir shoppinggalen.. utan att jag lyckas hålla hårt i pengarna och spara! jag har ju presentkort jag kan använda istället så jag kan shoppa nånting, typ parfym, hårfärg å smink. de är saker som man använder! till middag idag blir det pizza, men är inte direkt hungrig efter tårta å lite godis, kanske kan dela med syrran..

Ikväll ska jag leka lite med emelie, vi ska kanske hyra nån film å bara ta de lugnt =) de är skönt att vi bor typ 30 sekunder ifrån varandra också, det är ett stort + med tankte på att vädret inte är de bästa, och när man är lat! haha :D


Jag å emelie för 4 år sen haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0